یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۵۷:۴۷

مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان عنوان کرد:
نیازفوری سه بندرصیادی سیستان و بلوچستان به لایروبی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان از لایروبی سه بندرهفت تیر، بریس ورمین تا پایان سال خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، هدایت الله میرمرادزهی با اشاره به اینکه بنادرصیادی این استان نیازبه لایروبی دارند و امیداست اعتبارات لازم آن‌‌‌‌‌‌ها تخصیص داده شود گفت: سه بندرهفت تیر، بریس ورمین باتکمیل شدن مطالعات تا پایان سال لایروبی ‌‌‌‌‌می‌شوند. وی اعتبارلازم برای لایروبی این بنادر را 30میلیارد تومان برآورد وتاکیدکرد: تمام هشت بندرصیادی ما نیازبه لایروبی دارند که این سه بندرباتوجه به وضعیت بحرانی و به خشکی رسید آن‌‌‌‌‌‌ها دراولویت هستند. مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان هم چنین ازنیازمزرعه‌‌‌‌‌‌های میگو این استان به لایروبی گفت واظهارداشت: امسال 700هکتار زمین زیرکشت میگو رفته که برای لایروبی کانال‌‌‌‌‌‌های آب آن بالغ برسه میلیارد تومان اعتبار نیازاست.

وی با اشاره به طرح پرورش ماهیان درقفس گفت: مطالعات تکمیلی این طرح انجام شده و هفت شرکت درچهارنقطه از دریای عمان وارد این صنعت شدند. میرمرادزهی افزود: هم اکنون  هشت قفس دردوسایت هزارتنی و350 تنی کارگذاشته شده ودوقفس دیگر آماده بکارگیری درمنطقه رمین است واین درحالی است دوشرکت دیگرنیز برای تامین بچه ماهی‌‌‌‌‌‌های قرارداد بسته اند. مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان بابیان اینکه امسال چیزی بالغ بردوهزارتن برداشت ماهی را دراین طرح هدف گذاری شده است، تصریح کرد: دراین طرح قفس‌‌‌‌‌‌های 50،100،150و200 تنی بکارگرفته ‌‌‌‌‌می‌شود واین درحالی است متوسط اعتبارلازم برای هرقفس 700میلیون تا یک میلیارد تومان است که به تولیدکنندگان تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی اعطا ‌‌‌‌‌می‌شود. به گفته وی  درخواست مجوز برای اجرای این طرح دارای روند طولانی است که با پیگیری‌‌‌‌‌‌های انجام شده سعی ‌‌‌‌‌می‌شود که این روندکاهش یابد.



  کد خبر : 3117
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :